Saturday, June 11, 2011

愚人

我真的需要时间冷静
原来这一切的一切
竟然理所当然变成我的无理取闹

我并不需要任何礼物
完全不明白
因为它不属于我的
匆忙地赶出门
为了什么

Yes!!u had wonderful time but i m not
I was in trouble n sufferring...
Do u know??!!!!!!!
Wat i paid not equals to wat i gained
Well...in the end...i m stupid till the MAX!!!

最后什么都没有 就只有倒头就睡(打鼾声...
这无形的讽刺 无法接受
=( 伤心

我真的很累
胃很不舒服
我想 我受够了




愚人!!!



(sorry no cure)
actually there is no sorry for me

No comments:

Post a Comment